Omruilen
Een product omruilen
Hoewel niet wettelijk verplicht, is het bij ons geen probleem! Kom binnen de 30 dagen met je kassaticket de door jou aangekochte en nog niet gebruikte producten in originele verpakking probleemloos omruilen.
Producten omruilen kan enkel in fysieke MediaMarkt-winkels. Ook wanneer je een product online hebt aangekocht in de MediaMarkt-webshop, kan je terecht in één van onze fysieke winkels of kan je contact opnemen met onze Customer Care Service via 02 808 68 16.
Onze Customer Care Service is geopend van maandag tot zaterdag tussen 8 uur en 22 uur.
Ga langs in een MediaMarkt-winkel naar keuze met:
- Origineel kassaticket
- Onbeschadigd product in originele verpakking
- Bij aankoop geleverde accessoires en documenten
Ga in de winkel langs bij onze dienst na verkoop, daar zal het winkelpersoneel jou verder helpen.
Je kan een product omruilen binnen de periode van 30 dagen na aankoop.
Voorbeelden van producten die niet omgeruild kunnen worden zijn:
- Prepaid- en softwareproducten
- Licentiegebonden producten
- Navigatieapparatuur
- Desktop-computers en notebooks
- Satelliettuner-pakketten en smartcards
- Producten voor lichaamsverzorging
- Producten voor telefonie
- Speciaal bestelde producten
- Artikelen gekocht tijdens de soldenperiode of demotoestellen
- Giftcards
- Producten die enige verandering hebben ondergaan – in de breedste zin van het woord – door toedoen van de klant of derden.
Nee. Als je een product wil omruilen, moet deze onbeschadigd en in de originele verpakking overhandigd worden.
Je ontving het artikel minder dan 30 dagen geleden?
Contacteer ons via de contactpagina. Onze klantendienst contacteert je zo spoedig mogelijk met informatie over wat je kan doen om een nieuw artikel te ontvangen (afhankelijk van de voorraad) of om je geld terug te krijgen.
Of kom gerust met je artikel langs bij een van de MediaMarkt-winkels, waar onze specialisten je met plezier helpen.
Grote producten
Voor een artikel met groot volume (meer dan 30 kg en groter dan 150 cm) contacteer je ons best via de contactpagina. Onze medewerkers brengen je in contact met de fabrikant voor nazicht of een herstelling bij jou thuis.