Reparatie
Proces
Voor een artikel met klein volume dat door de post werd bezorgd, ga je naar de dienst-na-verkoop van je dichtstbijzijnde Media Markt winkel. Onze medewerkers zullen het apparaat nakijken en het naar een hersteldienst sturen of het vervangen.
Voor een artikel met groot volume dat door onze transportdienst werd bezorgd, neem contact met ons op via de contactpagina van onze website. Onze medewerkers brengen je dan in contact met de fabrikant voor een nazicht en een herstelling bij jou thuis.
Heeft u een groot volume artikel gekocht en werkt het niet naar behoren?
U kunt een interventie aanvragen bij MediaMarkt Saturn, via de winkel of via onze klantenservice. Onze medewerkers gaan een opdracht bij de erkende reparateur van het merk voor u openen.
Als je een product in een van onze lokale winkels hebt gekocht en je wil de status van je herstelling weten, richt je dan rechtstreeks tot de betreffende winkel.
Als je een product met klein volume (door bpost bezorgd) in onze webwinkel hebt gekocht en je hebt het bij de dienst-na-verkoop van een lokale winkel ter reparatie binnengebracht, richt je dan rechtstreeks tot de betreffende lokale winkel.
Op uw reparatie document staat een QR-code, ook een link als u dat wilt, waarmee u toegang krijgt tot de trackingtool. Na identificatie kunnen jullie de status van uw dossier zien.
Natuurlijk, we zijn een multichannel bedrijf dus krijg je dezelfde service in al onze winkels.
Je hebt je artikel tijdens een uitstapje aan zee gekocht en toen je thuiskwam werkte het niet meer? Geen probleem, ga gewoon naar je dichtstbijzijnde Media Markt voor het artikel te laten nakijken.
Ook als je het artikel online hebt gekocht kan je, indien je dat wenst, naar een lokale winkel gaan om verder geholpen te worden.
Ga naar onze aftersales service in de winkel, onze medewerkers helpen je graag verder. Ons Smartbar-team voert ook enkele interventies in de winkel uit.
Dit hangt af van waar je het toestel laat herstellen. Vraag ernaar bij de infobalie.
Dit hangt af van de schade, het toesteltype en de winkelvoorraad. Contacteer best de winkel van je keuze voor meer informatie.
Reparaties
Op uw reparatie document staat een QR-code, ook een link als u dat wilt, waarmee u toegang krijgt tot de trackingtool. Na identificatie kunnen jullie de status van uw dossier zien.
Reparatie in de winkel
De Smartbar is onze eigen configuratie- en hersteldienst voor laptops en smartphones. Je kan hier ook terecht om je smartphone startklaar te laten maken.
Best contacteer je eerst de winkel waar je graag wilt langsgaan. Zo kan je controleren of je meteen kan langskomen of dat er een afspraak gemaakt moet worden. Je kan dit ook in de winkel zelf navragen..
Natuurlijk, we zijn een multichannel bedrijf dus krijg je dezelfde service in al onze winkels.
Je hebt je artikel tijdens een uitstapje aan zee gekocht en toen je thuiskwam werkte het niet meer? Geen probleem, ga gewoon naar je dichtstbijzijnde Media Markt voor het artikel te laten nakijken.
Ook als je het artikel online hebt gekocht kan je, indien je dat wenst, naar een lokale winkel gaan om verder geholpen te worden.
De Mediamarkt Smartbar herstelt alle schermen van de meest gangbare merken van smartphones, tablets en computerschermen. Schade die we kunnen repararen is o.a.
- een gebroken of gebarsten scherm
- een defecte home button
- een defecte camera
- problemen met de batterij
Waterschade of een gebogen scherm kunnen we niet herstellen. Een compleet overzicht van alle herstelmogelijkheden kan je aanvragen in de Smartbar van de MediaMarkt-winkel in jouw buurt.
Afhankelijk van de schade en het toesteltype, duurt het ongeveer een uurtje vooraleer de herstelling klaar is. Herstellingen van een laptopscherm kan - op voorwaarde dat we de onderdelen op voorraad hebben - tot 3 werkdagen in beslag nemen omdat we het nieuwe scherm moeten bestellen.
Er is geen standaardprijs voor herstellingen. Contacteer daarom de dienst na verkoop voor een inschatting. Vervolgens sturen zij het apparaat door naar de Smartbar of naar een geaggregeerde reparatiedienst.
Grote producten
MediaMarkt Saturn maakt gebruik van de erkende reparateur van het merk die verantwoordelijk is voor het uitvoeren van de reparaties. Indien u informatie nodig heeft of een interventie wenst aan te vragen, kan u contact opnemen met onze klantendienst.
MediaMarkt Saturn maakt gebruik van de erkende reparateur van het merk die verantwoordelijk is voor het uitvoeren van de reparaties. Nadat het bestand is aangemaakt, neemt de erkende reparateur contact met u op om een afspraak te maken. Dit kan variëren van een reparatie aan huis tot een ophaling en levering service zodra het product is gerepareerd.
MediaMarkt Saturn maakt gebruik van de erkende reparateur van het merk die verantwoordelijk is voor het uitvoeren van de reparaties. De kosten worden gebaseerd op verschillende factoren (type probleem, onderdelen, tijd nodig voor reparatie, enz.)
MediaMarkt staat niet in voor de reparatie van grote apparaten, dus we kunnen ook geen richtprijs geven voor de herstelling. Hiervoor dien je zelf contact op te nemen met een externe reparatiedienst, bijvoorbeeld van het merk in kwestie.
Ga naar een MediaMarkt-winkel of bel ons via 02 808 68 16 (Ma-Vrij: 09.30-18.30 uur en Zat.: 09.00-18.00 uur)