MM logo red

Miele bij MediaMarkt

miele Logo

    Straffe Black Friday Miele prijzen 2024

    Vanaf vrijdag 8 november kan je tijdens de Black Friday Weeks de eerste straffe Miele prijzen vinden. Tijdens het Black Friday Weekend van vrijdag 28 tot en met maandag 2 december kan je de scherpste Black Friday Miele superkansen scoren door te filteren met de uitgelichte Black Friday filter.

    Ben je naast een Miele nog op zoek naar andere straf geprijsde artikelen? Bekijk dan zeker onze Black Friday pagina.

    Miele. Immer besser.

    Sinds de oprichting in 1899 is het motto 'immer besser'. Dat betekent 'steeds betere producten maken'. Trouw aan deze filosofie produceert Miele producten van hoge kwaliteit. Je bent altijd verzekerd van de beste producten. Ontdek hier alle wasmachines, droogkasten, stofzuigers en keukenapparatuur van Miele.

    Kwaliteit

    Al sinds de oprichting in 1899 staat kwaliteit bij ons hoog in het vaandel. Om altijd de beste producten te kunnen leveren, maken we bijna alles zelf in onze eigen fabrieken. Ook hebben wij ons door het DQS (Duits Instituut voor Certificering van Kwaliteitsmanagementsystemen) laten certificeren. In de procedure wordt getest of de processen van onze organisatie zo zijn vormgegeven dat we optimaal kunnen inspelen op de wensen van onze klanten.

    Om onze hoge kwaliteitsstandaard ook in de toekomst te kunnen blijven garanderen, blijven we zoeken naar opties om onze organisatie én onze producten te verbeteren. Onze inspanningen op het gebied van onderzoek en ontwikkelingen resulteren voortdurend in nieuwe uitvindingen; in innovaties van producten. Het aantal patenten dat op onze naam staat is groot. Elke productverandering die wij realiseren, betekent een verbetering.

    Duurzaamheid

    Miele-apparaten worden van generatie op generatie doorgegeven. Onze apparaten gaan immers standaard jarenlang mee. Onze bedrijfsfilosofie sinds de oprichting is ‘Immer Besser’, wat onder andere betekent: steeds betere producten maken waarin een dynamische ontwikkeling van kwaliteit en techniek centraal staat. Dat heeft ertoe geleid dat het merk Miele een synoniem is geworden voor topkwaliteit en duurzaamheid. Er wordt niets aan het toeval overgelaten om deze begrippen te kunnen blijven garanderen.

    Zo onderwerpen we onze apparaten steekproefsgewijs aan een duurproef. Onze wasmachines verdienen bijvoorbeeld alleen de naam Miele wanneer ze een continugebruik van 10.000 uur hebben doorstaan. Dit aantal komt overeen met 5.000 wasbeurten. Door de lange levensduur van onze apparaten kunnen we ons beroep op natuurlijke hulpbronnen beperken en het milieu zoveel mogelijk sparen.

    Milieuvriendelijkheid

    Als industriële onderneming dragen we een grote verantwoordelijkheid op het gebied van belasting en bescherming van het milieu. Daarom hebben wij als eerste in de branche alle fabrieken volgens de ecologische verorderingen en het milieumanagementsysteem volgens DIN-ISO 14001 laten certificeren. Warmte die bij de productie vrijkomt, gebruiken we voor warmteterugwinningssystemen.

    We recyclen afvalstoffen, beperken de uitstoot van schadelijke stoffen tot een minimum en gaan zuinig om met hulp- en grondstoffen. Ook gebruiken we zo min mogelijk verpakkingsmaterialen, die overigens uitsluitend zijn gemaakt van recyclebare materialen. Onze apparaten gaan niet alleen jarenlang mee, ze zijn ook nog eens zuinig in het gebruik van water, energie en (af)wasmiddelen.

    Design

    Een apparaat van Miele staat niet alleen voor kwaliteit, duurzaamheid en functionaliteit, maar is ook qua design zeer aantrekkelijk. Strakke lijnen, de beste materialen, overzichtelijke bedieningspanelen en keuze uit vele kleurstellingen. Dit alles bij elkaar zorgt ervoor dat elk apparaat een lust voor het oog is. Of het nu gaat om stofzuigers, wasmachines, droogkasten, afwasmachines of inbouwapparaten voor in de keuken, over elk detail is nagedacht. Keukens bijvoorbeeld zijn een belangrijk onderdeel van de leefomgeving geworden.

    Design van apparaten is daarom nóg belangrijker. Vandaar dat wij speciale ‘lijnen’ hebben ontwikkeld, zoals het horizontale lijnenspel van ons Panoramic-design. Ons design is altijd vooruitstrevend en tijdloos. Dat Miele-producten alle trends kunnen weerstaan, is van belang. Een Miele gaat immers jarenlang mee. Deze lange levensduur is een van de belangrijkste redenen waarom meer dan 90 procent van onze klanten opnieuw kiest voor Miele.

    Functionaliteit

    Bij elk apparaat dat wij maken, verplaatsen wij ons in de persoon van de gebruiker: waar heeft hij of zij behoefte aan? Hoe maken we het hem of haar zo gemakkelijk mogelijk? Absoluut gebruikersgemak is hetgeen wij willen bieden. Daarom is de technologie van het apparaat volledig afgestemd op de eisen van de gebruiker en werken wij alleen met de beste materialen.

    Bovendien is ons design zowel tijdloos als vooruitstrevend. Door goed te luisteren naar onze afnemers en de ontwikkelingen in de markt op de voet te volgen, kunnen we steeds vroegtijdig inspelen op de veranderende wensen van onze klanten. Mocht er tijdens de levensduur van een Miele-apparaat iets misgaan of een storing optreden, dan is er de Miele-serviceorganisatie die snel en doeltreffend haar werk doet.

    Geschiedenis

    Twee families bepalen al meer dan 100 jaar het beeld van de onderneming: de families Miele en Zinkann. Met elf medewerkers, vier draaibanken en een boormachine richtten de technicus Carl Miele en de zakenman Reinhard Zinkann in 1899 in Herzebrock een bedrijf op voor de fabricage van melkcentrifuges. Hun motto wordt de bedrijfsfilosofie: 'immer besser'.