Mediamarkt Logo

NEXOC STORE BE

Tu as encore des questions ?

Les rôles de MediaMarkt et de nos partenaires

Nos partenaires sont des vendeurs professionnels qui vendent via www.mediamarkt.be. Qu'est-ce que cela implique exactement ?

Les principales responsabilités de nos partenaires :

  • Proposer le produit à la vente sur www.mediamarkt.be ;

  • Emballer le produit éventuellement avec un bon de livraison après avoir reçu une commande ;

  • Livrer le produit au client ;

  • Envoyer la facture sur demande ;

  • Recevoir et évaluer les produits retournés et s'occuper du traitement ultérieur ;

  • Assurer l'exécution de la garantie légale (par exemple, réparation ou remplacement si l'article est défectueux) et/ou de la garantie supplémentaire.

Les partenaires restent toujours responsables de ces tâches.

Les principales responsabilités de MediaMarkt :

  • S'assurer que tu puisse commander et payer sur www.mediamarkt.be comme tu en as l'habitude.

Mentions légales & informations sur le vendeur

Nexoc Store GmbH is een gerespecteerde leverancier van hoogwaardige notebooks en desktop pc's van het gerenommeerde merk "CAPTIVA". Het bedrijf heeft ook een breed assortiment IT-componenten en randapparatuur van toonaangevende fabrikanten op voorraad. Met een focus op de marketing van uitstekende computeroplossingen van "CAPTIVA", bedient Nexoc Store met succes zowel particuliere als zakelijke klanten. "CAPTIVA" producten staan bekend om hun geavanceerde technologie, eersteklas vakmanschap en indrukwekkende prestaties. Nexoc Store heeft een eersteklas reputatie opgebouwd in de industrie door een uitstekende klantenservice en producten van hoge kwaliteit. De "CAPTIVA" apparaten maken indruk met hun uitstekende kwaliteit en bieden gebruikers innovatieve technologie en prestaties tegen een uitstekende prijs-prestatieverhouding. NEXOC Store GmbH Siemensstraße 9 85221 Dachau HRB 185882 VAT: DE271819234 Klachtenbehandeling Mogelijk heeft u een klacht over een bestelling. Uiteraard nemen wij uw klacht serieus en willen we u hier graag bij helpen. Wij adviseren u daarom contact op te nemen met ons of desbetreffende partner voor een oplossing. Het is ook mogelijk uw klacht voor te leggen aan een onafhankelijke derde instantie. De Europese Commissie biedt een online platform voor geschillenbeslechting, dat u hier kunt vinden: ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show