Status van mijn retour
Volgen van retour
Wanneer je een online bestelling terugzendt, krijg je van onze Customer Care Service een trackingcode waarop je de status van je terugzending kan volgen.
De terugzending wordt gemiddeld binnen een week behandeld, afhankelijk van de verwerking door bpost. Bij vragen over je terugzending kan je steeds bij onze Customer Care Service terecht via 02 808 68 16.
Onze Customer Care Service is geopend van maandag tot vrijdag tussen 9.30 uur en 18.30 uur en op zaterdag tussen 9 uur en 18.00 uur.
Terugbetalingen
Na ontvangst en controle van het artikel betalen we het volledige bedrag terug via dezelfde betaalwijze als bij de aankoop ervan. Binnen de 2 weken na de controle staat het verschuldigde bedrag terug op jouw rekening (kan variëren op basis van de gebruikte betaalwijze). Terugbetalingen met kredietkaarten en PayPal zijn na enkele dagen al in orde.
De terugbetaling gebeurt via dezelfde betaalwijze als bij de aankoop van het product.
Bij het retourneren van een product dat gekocht werd bij MediaMarkt, gebeurt de terugbetaling op dezelfde manier als waarop je het product bij aankoop hebt betaald.
Indien je een online aankoop wilt retourneren, kan dit via een fysieke MediaMarkt-winkel naar keuze. De terugbetaling wordt achteraf na de verwerking van je retour teruggestort op de rekening waarmee je je aankoop betaalde. Dit gebeurt online en niet via de fysieke winkel.
Indien je na de verwerking van je retour geen terugbetaling hebt ontvangen, kan je steeds terecht bij onze Customer Care Service via 02 808 68 16.
Onze Customer Care Service is geopend van maandag tot vrijdag tussen 9.30 uur en 18.30 uur en op zaterdag tussen 9 uur en 18.00 uur.