Bestellen
Bestelling plaatsen
Heb je een keuze kunnen maken? Dan kan je eenvoudig bestellen:
- Klik op de productpagina van je product naar keuze op 'winkelwagen' Van zodra het product in je winkelwagen ligt kan je overgaan tot bestellen. (In geval van een bestelling van meerdere producten, herhaal je dit proces.)
- Klik rechtsbovenaan op de website op het winkelwagen-icoontje
- Ben je nog geen klant? Vul dan je leveradres in.
- Kies dan je leveringswijze
- Kies de betalingswijze en betaal
Na de betaalbevestiging krijg je binnen de 10 minuten een bestelbevestiging in je mailbox en komt je bestelling spoedig jouw richting uit.
Bestel je tussen maandag en donderdag voor 22.00 u? Dan wordt je bestelling nog de volgende dag geleverd.
Opgelet: bovenstaande geldt voor artikels met een klein volume (per artikel minder dan 30 kg en verpakking van maximaal 150 cm). Bestel je een product met een groot volume, dan kan je bij de leveringswijze aangeven dat je door ons gecontacteerd wilt worden. Wij nemen dan contact met je op om een datum en tijdstip te plannen waarop we jouw bestelling kunnen leveren.
Telefonische bestellingen of bestellingen per e-mail zijn niet mogelijk. Wel kan je heel eenvoudig bestellen op onze webshop, waar je alle apparaten kan bestellen die je ook in de winkel terugvindt, tot wasmachines toe! Uiteraard ben je ook steeds welkom in een van onze fysieke MediaMarkt-winkels.
Dat kan. Kies bij je online bestelling voor de optie 'afhalen in winkel' en duidt de MediaMarkt-winkel van jouw keuze aan. Je product wordt dan gedurende 2 dagen gereserveerd. Lees alle info over onze Pick Up @ Store service.
Of je je product(en) naar keuze nu online of offline bestelt, de voorwaarden blijven dezelfde. Voor een online bestelling betaal je dan ook geen leveringskosten!
Een account is niet verplicht om online te bestellen. Wel is het makkelijker, aangezien je gegevens worden opgeslagen en je deze dus niet bij elk bezoek opnieuw moet ingeven. Bovendien blijft je bestelhistoriek ook zichtbaar in je account.
Wanneer je een toestel koopt bij MediaMarkt, kan je er steeds voor kiezen de installatie door MediaMarkt uit te laten voeren. Bij de levering installeert onze expert uw product meteen.
Problemen bij het plaatsen van een bestelling
- Contacteer onze Customer Care Service via 02 808 68 16 of ga langs bij je dichtstbijzijnde MediaMarkt.
- Onze Customer Care Service is geopend van maandag tot vrijdag tussen 9 uur en 18 uur en op zaterdag tussen 9 uur en 18.00 uur.
- De openingsuren van de MediaMarkt-winkels kunnen onderling verschillen. Ontdek de openingsuren van de MediaMarkt in je buurt.
- Contacteer onze Customer Care Service via 02 808 68 16 of ga langs bij je dichtstbijzijnde MediaMarkt.
- Onze Customer Care Service is geopend van maandag tot vrijdag tussen 9 uur en 18 uur en op zaterdag tussen 9 uur en 18.00 uur.
- De openingsuren van de MediaMarkt-winkels kunnen onderling verschillen. Ontdek de openingsuren van de MediaMarkt in je buurt.
- De bestelbevestiging komt gemiddeld binnen 10 minuten na de betaling in je inbox. Heb je toch geen bestelbevestiging ontvangen? Contacteer onze Customer Care Service via 02 808 68 16.
- Onze Customer Care Service is geopend van maandag tot vrijdag tussen 9.30 uur en 18.30 uur en op zaterdag tussen 9 uur en 18.00 uur.
- Dat duurt maximaal 10 minuten. Heb je geen bestelbevestiging ontvangen? Contacteer dan onze Customer Care Service via 02 808 68 16. Zij kijken jouw bestelling na.
- Onze Customer Care Service is geopend van maandag tot vrijdag tussen 9.30 uur en 18.30 uur en op zaterdag tussen 9 uur en 18.00 uur.
Bestelling wijzigen of annuleren
Eens de betaling is doorgevoerd kan je de bestelling enkel nog aanpassen via via onze Customer Care Service op 02 808 68 16.
Onze Customer Care Service is geopend van maandag tot vrijdag tussen 9.30 uur en 18.30 uur en op zaterdag tussen 9 uur en 18.00 uur.
Eens de betaling is doorgevoerd kan je de bestelling enkel nog aanpassen via via onze Customer Care Service op 02 808 68 16.
Onze Customer Care Service is geopend van maandag tot vrijdag tussen 9.30 uur en 18.30 uur en op zaterdag tussen 9 uur en 18.00 uur.
Annuleer je bestelling via onze Customer Care Service op 02 808 68 16.
Onze Customer Care Service is geopend van maandag tot vrijdag tussen 9.30 uur en 18.30 uur en op zaterdag tussen 9 uur en 18.00 uur.
Dat kan niet. Wel kan je je bestelling annuleren via onze Customer Care Service op 02 808 68 16. Maak daarna een nieuwe bestelling met de juiste verzendmethode.
Onze Customer Care Service is geopend van maandag tot vrijdag tussen 9.30 uur en 18.30 uur en op zaterdag tussen 9 uur en 18.00 uur.
Dat kan niet. Wel kan je je bestelling annuleren via onze Customer Care Service op 02 808 68 16. Maak daarna een nieuwe bestelling met het juiste leveringsadres.
Onze Customer Care Service is geopend van maandag tot vrijdag tussen 9.30 uur en 18.30 uur en op zaterdag tussen 9 uur en 18.00 uur.
Heb je al besteld, dan kan je de gratis installatie niet meer toevoegen. Wel kan je je bestelling annuleren via onze Customer Care Service op 02 808 68 16. Bestel daarna opnieuw en vink de gratis installatie aan. Lees meer over onze installatiedienst.
Onze Customer Care Service is geopend van maandag tot vrijdag tussen 9.30 uur en 18.30 uur en op zaterdag tussen 9 uur en 18.00 uur.
Voorraadstatus & beschikbaarheid
Je kan de huidige voorraad van een product in een MediaMarkt-winkel nagaan op de productpagina zelf. Je kan dit product online reserveren en binnen de 2 dagen afhalen in je dichtstbijzijnde MediaMarkt.
We kunnen niet garanderen dat een uitverkocht product opnieuw in onze winkelrekken zal komen. Wel kunnen we nagaan of we het product nog kunnen nabestellen bij de producent. Contacteer dan onze Customer Care Service via 02 808 68 16 of ga langs bij je dichtstbijzijnde MediaMarkt.
Onze Customer Care Service is geopend van maandag tot vrijdag tussen 9.30 uur en 18.30 uur en op zaterdag tussen 9 uur en 18.00 uur.
Als je ervoor kiest om je bestelling af te halen in een MediaMarkt in je buurt, kan dit al na 30 minuten na het plaatsen van je bestelling.
Als je je bestelling laat leveren in een bpost-kantoor, dan duurt dit even lang als wanneer je je bestelling thuis laat leveren. Na 1 of 2 dagen kan je je bestelling afhalen bij het door jou gekozen postkantoor. Ook voor het leveren in een pakketautomaat duurt het 1 tot 2 dagen vooraleer je je bestelling kunt ophalen.
- Contacteer onze Customer Care Service via 02 808 68 16 of ga langs bij je dichtstbijzijnde MediaMarkt.
- Onze Customer Care Service is geopend van maandag tot vrijdag tussen 9.30 uur en 18.30 uur en op zaterdag tussen 9 uur en 18.00 uur.
- De openingsuren van de MediaMarkt-winkels kunnen onderling verschillen. Ontdek de openingsuren van de MediaMarkt in je buurt.
Dit kan momenteel niet. Wel kan je contact opnemen met onze Customer Care Service via 02 808 68 16 of langsgaan bij je dichtstbijzijnde MediaMarkt. Onze medewerkers zullen dan nagaan of het product nog in een fysieke winkel beschikbaar is of kijken of ze het nog kunnen bijbestellen bij de producent.
Onze Customer Care Service is geopend van maandag tot vrijdag tussen 9.30 uur en 18.30 uur en op zaterdag tussen 9 uur en 18.00 uur.
Bestel je product(en) online op onze webshop en kies om je bestelling af te halen bij een MediaMarkt naar keuze. Op deze manier wordt je product tot 2 dagen na de reservatie opzij gehouden. Bovendien kan je je bestelling al 30 minuten na je bestelling afhalen.
Dat kan in sommige gevallen. Op onze productpagina's staat aangegeven of een pre-order mogelijk is.
Garantie & verzekering
Dat kan. Kies bij je bestelling voor Garantie+ van MediaMarkt en krijg tot 3 jaar extra garantie, voor een totaal van 5 jaar. (geldig voor groot witgoed en tv).
Dat kan. Kies bij je bestelling voor Garantie+ van MediaMarkt en krijg tot 3 jaar extra garantie, afhankelijk van het product.
Indien je een toestel graag optimaal verzekert, kies dan bij je bestelling voor Omnium+.