Solden: meestgestelde vragen
Deze actie is geldig van vrijdag 03/01 t.e.m. vrijdag 31/01/2025 op onze webshop en in onze winkels. Actie enkel geldig op de aangeduide, deelnemende producten in de winkels en op de webshop en zolang de voorraad strekt.
Elke klant kan maximum twee (2) stuks aankopen van hetzelfde product. Deze actie is niet cumuleerbaar met andere promoties en kortingen. Niet-particuliere(professionele) aankopen worden uitgesloten van deelname aan deze actie. Meer informatie over de algemene voorwaarden vind je in onze winkels of op de webshop.
Normale openingstijden zijn van toepassing tijdens de actie. Bekijk ze online via: https://www.mediamarkt.be/nl/store/store-finder. De webshop is natuurlijk 24/7 geopend.
Tijdens de Supersolden bieden we korting op veel producten.
Nee, hier zit geen korting op tijdens de Supersolden actie.
De cashback-acties zijn ook geldig tijdens de Supersolden. Bekijk hier de huidige cashback-acties.
Nee, de cashback is niet in de prijs bij MediaMarkt inbegrepen. Je moet de cashback zelf aanvragen volgens de actievoorwaarden. Op de productpagina staat hoe je de cashback kunt claimen. Bekijk hier de lopende cashback-acties.
Ja, dat kan! De (Club)voucher kun je tijdens het bestelproces inwisselen of bij de kassa in de winkel.
Nee. Aandelen, benzine of je dagelijkse groenten en fruit: de prijzen van veel producten, waar we dagelijks mee te maken hebben, veranderen iedere dag. Ook de prijzen bij MediaMarkt kunnen iedere dag veranderen. Hoe dan? Omdat we dagelijks heel nauwkeurig de prijzen in de markt monitoren om ervoor te zorgen dat we onze klanten een concurrerende prijs kunnen bieden. Altijd. Iedere dag. Actie of geen actie. Want 1 ding staat vast: bij MediaMarkt willen we onze klanten altijd een goede deal geven en een goede service.
Voor sommige aanbiedingen geldt: op = op. Als ze tijdens de Supersolden uitverkocht zijn, kunnen ze niet meer voor de speciale actieprijs worden besteld.
Je ontvangt de bestelbevestiging misschien later dan je gewend bent. We vragen om je geduld en controleer ook je spamfolder. Heb je de bevestiging na 24 uur nog niet gekregen? Neem dan contact met ons op via de klantendienst.
Tijdens het afrekenen kun je zien wat de verwachte levertijd is. In verband met het succes van de Supersolden campagne is het mogelijk dat je wat langer op de levering moet wachten dan je van ons gewend bent. Houd je e-mail goed in de gaten over de status van jouw bestelling.
Als je onder de prijs van het product een verwachte levertijd ziet staan, dan is het product nog op voorraad in de webshop.
Onder de prijs van het product kun je bij ‘Bekijk winkelvoorraad’ zien of het product nog op voorraad is in de winkel.
Het kan zijn dat een product (tijdelijk) niet meer op onze website te vinden is, bijvoorbeeld omdat het product uitverkocht is of als er sprake was van een ‘op = op’ aanbieding.
Ja, dit is mogelijk via onze gratis service ‘Online Pick Up’! Kies in dat geval bij het afrekenen voor de optie ‘Afhalen in de winkel’. Je kunt de bestelling vervolgens korte tijd later ophalen in de winkel, nadat je een e-mail hebt ontvangen dat het voor je klaarligt.
Ja, dat kan! We willen deze actie met iedereen vieren, dus ook met jou! Kom naar de winkel met je aankoopbon, dan regelen wij het voordeel voor je. Heb je het product online besteld? Neem dan contact met ons op!
Bezoek onze klantenservicepagina. Daar vind je veel gestelde vragen en antwoorden en onze contactgegevens.